Klanten geven ons een 4.8/5 op Google
Vandaag besteld Gratis binnen 1-2 werkdagen in huis
Meer dan 500.000 tevreden klanten
DotasToys

Restitutiebeleid Annulering

We accepteren de annulering van de bestelling voordat het product wordt verzonden of geproduceerd. Als de bestelling wordt geannuleerd, krijgt u het volledige aankoopbedrag terug. We kunnen de bestelling niet annuleren als het product al is verzonden. 

Tijdslimiet: dezelfde dag na betaling van de bestelling

Retour- en ruilbeleid
-Aankoop kan binnen 30 dagen na de leveringsdatum worden geretourneerd of geruild.

-Artikelen moeten ongebruikt, onbeschadigd en in originele verpakking zijn met alle originele labels, zorg ervoor dat alle artikelen in de verpakking intact zijn! Als dit niet het geval is, is de koper verantwoordelijk voor alle gemaakte kosten en wordt er geen restitutie verleend.

-Koper is verantwoordelijk voor de verzendkosten van de retourzending.

Hier is ons retouradres:
Contactpersoon: Claudia Bosscher
Adres:
Pijlspitskreek 3
2241 MT Wassensar
Nederland
die niet aan deze criteria voldoen, komen niet in aanmerking voor retournering.


Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw retourzending is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we u een e-mail om u te laten weten dat we uw geretourneerde artikel hebben ontvangen. We zullen u ook op de hoogte stellen van de goedkeuring of afwijzing van uw terugbetaling. Als u wordt goedgekeurd, wordt uw terugbetaling verwerkt en wordt binnen een bepaald aantal dagen automatisch een tegoed op uw creditcard of oorspronkelijke betaalmethode toegepast.

Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als u nog geen terugbetaling heeft ontvangen, controleer dan eerst uw bankrekening opnieuw.
Neem dan contact op met je creditcardmaatschappij, het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt gepost. Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt. Als je dit allemaal hebt gedaan en je terugbetaling nog steeds niet hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via info@gekopspeelgoed.nl.

Je bent verantwoordelijk voor het betalen van je eigen verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet gerestitueerd. Als u een terugbetaling ontvangt, worden de kosten van de retourzending in mindering gebracht op uw terugbetaling.

Afhankelijk van waar u woont, kan de tijd die nodig is voordat uw geruilde product u bereikt, variëren. Overweeg om gebruik te maken van een traceerbare verzendservice of om verzending i